'Urmmm sedapnya aiskrim ni mama'.... anak-anak saya amat menggemarinya. Saya pun tak kisah jika anak-anak teringin untuk makan aiskrim walaupun ketika musim sejuk kerana saya tahu aiskrim yang saya buatkan untuk anak-anak saya tidak sama dengan aiskrim yang dijual di pasaraya yang boleh mengundang gejala demam, batuk dan selsema pada anak-anak saya


Aiskrim mealshakes ni sangat  sedap & berkhasiat..

Sempena Promosi beli 3 dpt 4 ni.. jom kita pelbagaikan Mealshakes ni utk anak2 kita supaya tak mudah jatuh sakit.. 

Penting utk kanak-kanak kekal sihat supaya antibodi dlm bdn anak-anak juga kekal kuat..

Aiskrim mealshakes ni sgt sesuai utk anak2 yang..

  •  kurang selera makan & cerewet bab makan
  •  selalu je jatuh sakit spt demam, batuk, selsema, tonsil, asthma & mcm2 lagi..
  • jenis yg susah betul makan ubat..
  • sgt suka pada manisan mcm aiskrim
Aiskrim Mealshakes ni.. dah la sedap... penuh dgn multivitamin pulak tu..

Jom order..





* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian cuma RM65 seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 
KEISTIMEWAAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI AYSHA,


Anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak saya hantarkan By Hand di kawasan Mutiara Damansara, Sg Buloh, Kepong, Jalan Ipoh, KLCC, Jalan Ampang, Cheras dan Kg Pandan boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan poslajukan ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan KONSULTASI YANG BERKESAN & TIPS EXCLUSIVE  dengan setiap pembelian khas untuk anda! HUBUNGI SAYA DI;-

EMAIL: ayshazachary2004@gmail.com
SMS @ Whatsapp : 0123252960
Add saya di facebook:  Aysha Zachary
Pages : Mylilsupplementshoppe
Atau follow blog saya =)



Pautan Berkaitan
  • Aiskrim Mealshakes yg sedap dan berkhasiat
  • Aiskrim multivitamin
  • Aiskrim yang sedap dan bervitamin
  • Promosi Mealshakes dan resepi aiskrim