Baby anda menderita eczema? 
Alhamdulillah, dengan keunikan yang Allah berikan produk Shaklee, masalah eczema dapat di atasi. 
Apakah Itu Eczema? Biasanya bayi yang eczema, mempunyai dermatitis (kemerahan, kupingan dan bengkak) pada muka, tangan dan kaki dan badan. Pelipat kelopak mata, leher, siku, lutut atau pergelangan kaki mungkin terjejas dengan lebih teruk. Keadaan ini menyebabkan rasa sangat gatal.

Jom kita ikuti kisah pengalaman Iffah menjaga baby Faheem yang eczema sejak dilahirkan lagi. Faheem mendapat eczema kerana Iffah mengambil steroid ketika mengandung (kerana masalah kesihatan SLEnya. 
'Pelbagai alternatif rawatan yang ada tetapi rata-rata mengatakan ianya bertindak sementara dan mempunyai kesan sampingan yang memudaratkan. Jadi, saya di sini ingin berkongsi pengalaman saya merawat masalah eczema yang dihidap oleh Faheem sejak lahir lagi. Sejak dilahirkan lagi, Faheem telah mengambil steroid (dalam bentuk cecair) kerana dari dalam rahim Faheem telah mendapat bekalan steroid dari saya (Steroid tidak boleh dihentikan pengambilan serta merta). Akibatnya, timbullah ruam-ruam kecil, merah dan gatal-gatal pada pipi dan leher Faheem. Keadaan bertambah teruk apabila saya diserang SLE yang aktif pada minggu kedua berpantang mengakibatkan dosage steroid di tambah dan eczema Faheem mengganas. Ruam Eczema semakin banyak, dan jelas kelihatan dan akibat di garu ia menanah. Pelbagai rawatan dah saya cuba. Pergi berjumpa pakar kanak-kanak, pakar sakit kulit… tapi kesannya hanya sementara. Bila disapu cream ia berkurang apabila tidak ia kembali. Hampir setahun saya mencuba akhirnya saya melihat perubahan setelah saya mengambil Euphoria breastfeeding Set (Set Basic, OsteMatrix dan Energizing Soy Protein(ESP)) atau lebih popular dengan nama Set 3M dan bagi luaran saya mandikan Faheem dengan Basic H2 Shaklee. Anda boleh lihat selepas 5 bulan, kulit Faheem menjadi sangat halus dan tiada lagi parut atau kesan eczemanya. Senang hati saya. Selepas berhenti menyusu, saya berikan Faheem 3 perkara WAJIB bagi memastikan sistem pertahanan tubuh Faheem di paras optimum bagi melindungi Faheem dari masalah kulit dan masalah kesihatan yang lain. Apakah 3 item WAJIB itu?? Sudah semestinya: Shaklee Meal Shakes perisa Vanilla yang sangat lazat! Basic H2, Magic Liquid yang sangat marvellous dan Herbal Blend, super-moist cream yang mengikat kelembapan kulit dan diperkaya dengan sari tumbuhan yang sangat bagus untuk kulit. *credit to Iffa 
Inilah 3 produk yang boleh diambil oleh pesakit Eczema untuk mengatasi eczema daripada terus merebak dan melarat, iaitu Shaklee Meal Shakes, Basic H dan Herbal Blend Multipurpose Cream. 



* Meal Shakes boleh diambil oleh kanak-kanak 1 tahun ke atas. Ibu bf yang ada bayi bawah setahun mengidap eczema, ESP juga membantu!. Jika anda mahupun anak-anak anda mempunyai masalah eczema, jangan berlengah lagi! Jom dapatkan produk ini dengan harga supersaving!!! Berbaloi-baloi~(^_-) 
Peringatan !! Walaubagaimanapun Basic-H & Herbal Blend tidak sesuai untuk mereka yang ada ECZEMA ATOPIK (kulit pesakit yang terlalu kering) kerana Basic-H adalah cecair double concentrated boleh menyebabkan kulit makin kering dan eczema merebak dengan lebih teruk. Sila maklumkan situasi anak anda sebelum membuat sebarang pembelian. Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee Independent Distributor anda. 
Berminat dengan produk Shaklee? Untuk keterangan lanjut atau konsultasi percuma contact saya melalui~

EMAIL: ayshazachary2004@gmail.com
SMS @ Whatsapp : 0123252960
Add saya di facebook:  AYSHA ZACHARY
Atau follow blog saya =)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.