As-salam dearies,

Saya rasa sangat teruja kerana seorang kenalan FB saya yang mengalami masalah period sudah datang period semula selepas pengambilan botol ke-2 GLA Complex. Dia tidak mendapat period sejak bulan September 2012. Dia mengadu pada saya tentang berat badannya yg semakin meningkat,    jerawat yg tumbuh melata, dan perutnya yang semakin membuncit. Itulah simptom2 yg akan kita dapat bila hormon kita tidak stabil. Tentu rasa x selesa kan. Bermacam2 perasaan timbul. 

Saya cuba memberi konsultasi melalui dari pengalaman kawan2 saya, melalui pengamatan dan pembacaan. Saya mencadangkan dia untuk mengamalkan GLA Complex untuk menstabilkan semula hormon dan HerbLax Shaklee utk proses detoksifikasi (penyingkiran toksin) supaya penyerapan supplemen seperti GLA Complex akan menjadi lebih efisien.


Testimoni seorang dari kenalan FB saya yang berjaya pulih dari masalah period dan hormon tidak stabil


Best kan? senggugut pun takde. Untuk anda yang ingin hamil, ada masalah cyst, pcos juga boleh cuba amalkn GLA Complex ni... Jangan takut pada kesan sampingan kerana vitamin shaklee adalah semulajadi.


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Berminat dengan produk Shaklee? Untuk keterangan lanjut,  konsultasi percuma dan pakej istimewa utk pelanggan saya, contact saya melalui~

EMAIL: ayshazachary2004@gmail.com
SMS @ Whatsapp : 0123252960
Add saya di facebook:  Aysha Zachary
Pages : Mylilsupplementshoppe
Atau follow blog saya =)