Bulan MEI 2013 PROMOSI VIVIX BELI 6 BOTOL PERCUMA 1 BOTOL PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE. Sebenarnya, Dengan BELI 2 BOTOL PUN DAH DAPAT PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE. Kalau Beli 1 Botol Vivix je pun dari saya pun dapat keistimewaan juga =)



Vivix ni ada orang kata kalau dah consume vivix tak yah amik supplement lain. Sebenarnya boleh je guna vivix dan tambahkan dengan lain-lain supplement seperti Vitamin C ke, Garlic Complex ke. Tapi memandangkan harga yang mahal sikit dari lain-lain vitamin maka ramai orang amik vivix je. 

Mak saya ada kencing manis, darah tinggi, Minor Alzheimer dan Katarak. Disebabkan mak saya pun selalu culas amik pil-pil supplemen yang saya belikan, Saya bertekad nak belikan mak saya Vivix dan saya gunakan wang bonus dari Shaklee je, x perlu guna duit gaji yang suami beri. Alhamdulillah.... Mak saya semakin pulih selepas botol ke-2... Kencing manis dan darah tinggi semakin stabil... Alzheimer dan katarak pun dah tiada. Cuma mak saya ni susah nk berpantang makan. Jadi, kami adik beradik la yang selalu cek apa yg dia makan setiap hari.

Siapa yang patut mengamalkan supplemen Vivix ni?
  

1. Orang yang mempunyai masalah diabetes

2. Pesakit Alzheimer atau Nyanyuk
3. Sakit Sendi
4. Pesakit Barah Payudara
5. Inherent Essential Tremors
6. Pesakit Kanser
7. Epilepsi
8. Sakit Tulang Belakang
9. Radang Paru-paru
10. Kegagalan Buah Pinggang
11. Pesakit stroke
12. Yang ingin tambah tenaga
13. Yang ingin Awet Muda
14. Yang ingin cantik
15. Pesakit darah tinggi
16. Yang menghadapi masalah resdung kronik atau separa kronik




Bonusnya, mak saya sangat teruja sebab kulit wajahnya semakin menegang, eyebag semakin berkurang, kulit mencerah dan berat badan semakin stabil dengan ketinggian mak saya. (mak saya obesiti sebelum ni). Vivix ni adalah produk UNGGUL & ANTI AGING YG TERBAIK DI DUNIA. Produk yang dipatenkan khas hanya utk memastikan kualiti terbaik dari SHAKLEE. Tiada yang setanding dengannya.   




Kenapa Vivix Ni Terlampau Bagus

Hasil kajian menunjukkan vivix shaklee mampu bertindak hingga ke tahap sellular dan memberi kesan kepada empat mekanisme utama yang membawa kebaikan berpuluh penyakit atau masalah kesihatan manusia. Vivix shaklee:

1. Membantu melindungi dan memperbaiki Sel DNA
2. Meningkatkan keupayaan pengawal selia genetik
3. Menggalakkan biogenesis mitokondria
4. Melambatkan penuaan

Jadi bulan ni jom beli vivix dan kongsikan vivix dengan sesiapa jua yang anda SAYANG. Eh, risau bulan depan tak boleh beli lagi?..Jangan risau sesiapa yang beli vivix dengan saya bulan ni anda layak mendapat harga menarik dari saya saja untuk order yang seterusnya.

Meh kita order ramai-ramai.



Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian cuma RM65 seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 
KEISTIMEWAAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI AYSHA,


Anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak saya hantarkan By Hand di kawasan Mutiara Damansara, Sg Buloh, Kepong, Jalan Ipoh, KLCC, Jalan Ampang, Cheras dan Kg Pandan boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan poslajukan ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan KONSULTASI YANG BERKESAN & TIPS EXCLUSIVE  dengan setiap pembelian khas untuk anda! HUBUNGI SAYA DI;-

EMAIL: ayshazachary2004@gmail.com
SMS @ Whatsapp : 0123252960
Add saya di facebook:  Aysha Zachary
Pages : Mylilsupplementshoppe
Atau follow blog saya =)

Pautan Berkaitan
  • VIVIX membantu penyembuhan kanser
  • Tonik yang tinggi antioksidan
  • Tonik antioksidan untuk bantutkan sel kanser
  • Promo Vivix Beli 6 Percuma 1