Morning dearies,

Sempena bulan promosi Meal Shakes sedang berlangsung. Saya ingin memperkenalkan Set 3 GEMS... Yang terdiri dari ESP (Energising Soy Protein), Meal shakes dan Performance Drink. 

Set mighty 3 gem

Terbahagi kepada 3 produk asas yang berperanan untuk pembekalan vitamin, zat galian, tenaga dan pengekalan bendalir badan iaitu Mealshake (perasa French Vanilla), Energizing Soy Protein atau ESP (perasa Vanilla) dan Performance Orange (perasa oren). Ketiga-tiga produk ini penting dalam membekalkan nutrien dan keperluan harian tubuh agar terus bertenaga dan cerdas.


Amat Sesuai untuk mereka yang tidak sempat bersarapan, dan minuman untuk bersahur dan berbuka puasa. Kalau tak sempat sahur pun (kes terbangun tinggal 5 minit nak imsak/15 minit nak Subuh), mighty 3 gems ini insya-Allah memadai untuk anda menjalani kehidupan Ramadhan seperti biasa. Dan berbuka puasa dengan mighty 3 gems memberi anda tenaga untuk menunaikan ibadah selanjutnya iaitu solat Maghrib, Isyak serta terawikh dan ibadah2 lain seperti bertadarus.Bagi ibu menyusu ia membantu ibu berpuasa sambil menyusukan anak.






* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Berminat dengan produk Shaklee? Untuk keterangan lanjut,  konsultasi percuma dan pakej istimewa utk pelanggan saya, contact saya melalui~

EMAIL: ayshazachary2004@gmail.com
SMS @ Whatsapp : 0123252960
Add saya di facebook:  Aysha Zachary
Pages : Mylilsupplementshoppe
Atau follow blog saya =)