Salam Aidiladha..

Hari Raya ni kita asik makan je kan... sama la dengan saya..

Sampai sendat la kain. Niat dihati memang taknak makan banyak. Tapi bila mengenangkan balik nanti termimpi-mimpi pulak kalau kita tak merasa sikit makanan yang tuan rumah dah sediakan. Bila dah rasa sikit.. eh sedaplah pulak, menambah pulak lagi. 

Bila balik rumah, pandang perut sendiri pun seram. hikhik

Tu baru nampak bentuk fizikal, yang dalam perut tu memang menunggu je menjadi timbunan lemak. aduhai menyesal pulak masa tu.

Masa tu mula berfikir-fikir, esok pagi kene Exercise biar lemak jahat lebur bersama peluh. Tapi belum tentu menjadi kenyataan kan.. :D

Saya meninjau supplemen Shaklee saya yang dialmari, saya capai Herblax. Klik utk info tentang herblax. Ia berfungsi supaya apa yang saya makan siang tadi dapat dihadamkan sebaik-baiknya. Saya telan 4 biji bersama air masak untuk mudahkan proses pelawasan esok pagi..

Saya ambil juga OmegaGuard untuk memecahkan lemak dan memastikan lemak yang mula membeku dalam usus cepat pecah dan sama-sama lerai. Biar herblax detoks perut secara total dan bawa keluar semua yang masuk siang tadi

Yayy... bangun subuh dengan happy bila perut mula memulas. Agak banyak juga yang berjaya didetoks keluar. Lega rasa perut. Sebelum anak-anak bangun tidur jom kita exercise sikit.

 Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian cuma RM65 seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 
KEISTIMEWAAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI AYSHA,


Anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak saya hantarkan By Hand di kawasan Mutiara Damansara, Sg Buloh, Kepong, Jalan Ipoh, KLCC, Jalan Ampang, Cheras dan Kg Pandan boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan poslajukan ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan KONSULTASI YANG BERKESAN & TIPS EXCLUSIVE  dengan setiap pembelian khas untuk anda! HUBUNGI SAYA DI;-


EMAIL: ayshazachary2004@gmail.com
SMS @ Whatsapp : 0123252960
Add saya di facebook:  Aysha Zachary
Pages : Mylilsupplementshoppe
Atau follow blog saya =)

Pautan Berkaitan
  • Detoks dan pecah lemak
  • tips kekal kempis dengan Shaklee
  • supplemen kempis perut
  • pentingnya detoks dan pecahkan lemak