Assalamualaikum dearies dan salam sejahtera..


Semalam sewaktu saya mengkonsultasi seorang customer lama saya yang merancang untuk hamil lagi selepas anak lelaki sulungnya berumur 7 tahun dan saya mencadangkan beliau utk mengambil set kesuburan Shaklee. Setelah siap bercerita tentang cara pengambilan. Dia ada menyebut yang dia sangat berhajat untuk mendapatkan bayi perempuan. Saya katakan padanya saya bersedia berkongsi tips bagaimana caranya untuk mendapatkan bayi perempuan. Saya dapat tips ni dari Dr. Hamid Arshad dan alhamdulillah amat berkesan pada saya. Saya tidaklah meletakkan 100% kepercayaan kepada method tersebut dan saya percaya itu juga adalah ketentuan dari yg Esa. Saya cuma berikhtiar dan faham tentang kaitan Sains dan Agama.

Secara ringkasnya, Benih lelaki menjadi penentu jantina bayi kerana benih-benih tersebut membawa kromosom X dan Y. Sedangkan telur/benih isteri hanya membawa kromosom X. Proses ketika pertemuan antara benih dan telur itulah yang akan menentukan samaada – XY (anak lelaki) – XX (anak perempuan) yang akan terhasil. Ciri-ciri utama benih benih Y ianya lebih cergas dan mampu bergerak pantas tetapi lebih cepat mati kerana jangka hayatnya yang tidak lama berbanding dengan benih X yang lambat bergerak tetapi mampu hidup lebih lama. kesimpulannya Benih Y adalah lebih 'TAHAN' sifatnya jika dibandingkan dengan benih X.



Kaedah yang saya lakukan untuk mendapatkan bayi lelaki 

adalah memulakan proses pada hari 13-15 selepas suci dari haid kerana waktu itu adalah hari subur dan ovum mula keluar dari tiub fallopio. Sebelum bersama saya akan mencuci faraj dengan kaedah douching (alat yg ada dijual difarmasi dan mampu menyalurkan cecair sehingga kebahagian dalam faraj) dan cecair berkarbonat ( anda boleh tanya farmasi, ada jual) atau anda boleh menggunakan bancuhan 1 sudu teh penuh soda bikarbonat dengan 250ml air bersih 


Kenapa? Kerana Kromosom Y lebih tahan lama didalam faraj yang keadaan beralkali ini kerana sifat asal rahim adalah berasid dan kromosom Y yg dibawa oleh lelaki TAK TAHAN Asid! Ini mampu membuatkan benih lelaki mampu berenang lebih lama dan dapat bertemu dengan OVUM.

Sebagai tambahan ketika proses perancangan sedang berlangsung digalakkan suami dan isteri banyak mengambil makanan yang tinggi alkali dan berprotein tinggi seperti mengambil supplemen Alfalfa Complex, bawang putih, daging kambing, tauhu, susu kacang soya, pisang dan ambil lebih sayur-sayuran spt Pasli, Brokoli, saderi, Bawang Putih, Barli Rumput.

Manakala untuk mendapatkan bayi perempuan 

adalah mencuci faraj dengan kaedah douching juga tetapi dengan cecair yang berasid seperti lactacyde feminine hygiene yang boleh didapati di farmasi.

Kenapa? Kerana kromosom X gemar pada keadaan berasid dan mampu berenang lebih cepat dan Y tidak tahan berada pada persekitaran yang berasid menyebabkan X tidak tahan lama dan cepat mati. Jadi dapatlah benih Y bertemu dengan OVUM dan bersenyawa. 

Ketika proses ini berlangsung suami dan isteri digalakkan untuk mengambil makanan yg tinggi asid seperti ikan, ayam, daging, tuna, sardin, asam jeruk, nenas dan mangga.

Semoga tips yang sudah saya cuba dan menunjukkan hasilnya akan juga berhasil utk dearies ya..

Jangan lupa dapatkan set kehamilan trimester 1,2 dan 3 ya untuk memastikan kehamilan yang sihat dan bebas dari komplikasi. Serta dapat memastikan si ibu kekal sihat dan bertenaga sepanjang proses kehamilan.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian cuma RM65 seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 
KEISTIMEWAAN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI

REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI AYSHA,


Anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak saya hantarkan By Hand di kawasan Mutiara Damansara, Sg Buloh, Kepong, Jalan Ipoh, KLCC, Jalan Ampang, Cheras dan Kg Pandan boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. Saya akan poslajukan ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan KONSULTASI YANG BERKESAN & TIPS EXCLUSIVE  dengan setiap pembelian khas untuk anda! HUBUNGI SAYA DI;-


EMAIL: ayshazachary2004@gmail.com
SMS @ Whatsapp : 0123252960
Add saya di facebook:  Aysha Zachary
Pages : Mylilsupplementshoppe
Atau follow blog saya =)


Pautan berkaitan 
  • cara dapatkan anak lelaki dan perempuan
  • kaedah merancang jantina bayi
  • tips subur dan merancang jantina
  • kelebihan alfalfa complex